...

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Co nowego w szafie, czyli współpraca

Hi !

Jak się macie moje Drogie? Wiem, że dawno nie pisałam, ale ciesze się, że pomimo tego wciąż jesteście ze mną, że obserwatorów nie ubyło. 
Moja nieobecność na blogu spowodowana jest ciągłym brakiem czasu. Dodatkowo doszły problemy z komputerem, teraz z aparatem i kartą pamięci, tak więc to się nazywa złośliwością rzeczy martwych :)


Jednak dziś przychodzę  z postem"na szybko" aby pokazać Wam jaką współpracę niedawno podjęłam.

Kilka tygodni temu odezwała się do mnie Lily ze strony sammydress.com i zaproponowała współpracę, w ramach której mogłam wybrać ciuchy, do pewnej kwoty.
Zdecydowałam sie na te oto dwie rzeczy :



Rzeczy są całkiem porządnie wykonane, jednak obawiałam się, że mogę nie trafić z rozmiarem, gdyż większość przedmiotów jest one size, jednak pomyliłam się i bez problemu mieszczę się w oba ciuszki:)

Dziękuję Lilly za chęć podjęcia ze mną współpracy.


Co sądzicie o tych ciuchach ? Niebawem pokażę je bliżej w jakiejś stylizacji :)


Ps dajcie znać , czy brakowało Wam moich postów. Postaram się więcej do Was zaglądać :)

11 komentarzy:

  1. Bluza fajna :) Ja czekam na marynarkę od nich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza ogromnie mi się podoba, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusiła mnie ta spódniczka, ale bałam się o rozmar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sie tego obawialam, jednak kiecka ma wszysta z tylu gumke,wiec przez to automatycznie staje sie wieksza i mysle,ze na Ciebie rowniez z cala pewnoscia by pasowala :)

      Usuń
  5. gratuluje:) bardzo ładne rzeczy, moze i kiedys ja doczekam sie takiej wspolpracy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Spódniczka wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jou webwerf lekker, kan nuttig wees vir baie mense wees. Ek vertrou hierdie skakel, ek hoop dat jy dit eens, baie dankie.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...