...

piątek, 8 lipca 2011

Majorkowe rozdanie+ trochę prywaty do ewciakonewcia98!

Dziś kolejna porcja rozdań.
Tym razem wspaniałe nagrody przygotowała dla nas Ala z bloga u-majorki.blogspot.com
Link do rozdania -klik

Warto się zgłosić, bo nagrody są dwie :)
A tak oto wyglądają produkty, które przygotowała dla nas Ala :NAGRODA GŁÓWNA w której skład wchodzi :
Dwie maseczki z Ziaji: jedną oczyszczającą, a drugą anty-stres (która jest do wszystkich rodzajów skóry)
-Nabytek z Warszawy - czyli ekologiczny Krem pod prysznic z L'occitane o zapachu Peonii.Jest go 75ml
-Moją kochaną kąpiel,a właściwie Puder do kąpieli którą opisywałam w ostatniej notce.Można ją używać na wiele sposobów.Z "bath power" o zapachu gruszki i figi
-próbkę "żelu z Biotherm"
-Próbka 3-kroków z Clinique
-Czarny eyeliner z EVELINE COSMETICS
oraz
-Maskarę( czarną) z Manhattan-u ;Ling&Swing.Jest jej aż 10 ml, a wygląda tak niepozornie





NAGRODA POCIESZENIA w której skład wchodzi:
-2 maseczki z Ziaji,
-Próbka 3-kroków z Cliniqe
Ale są również stosunkowo podobne produkty takie jak:
-prześlicznie pachnąca "truskawkowa pastylka do kąpieli" z "Daizy fun"
-próbka szamponu do włosów z "Ireny Eris"
i
-próbka z l'occitane


i na koniec zasady :
-Abym rozdała nagrody musi się co najmniej 20 osób zgłosić.
-Każdy uczestnik rozdania:
- musi być OBSERWATOREM(1 los)
-Dodać mnie do blogrola ( 1los)
-Napisać w notce o moim rozdaniu (3 los)
A w komentarzu
-piszecie swój e-mail
-informujecie mnie o tym,że dodaliście mnie na swojego bloga
Czas trwania rozdania
od 7.06.11- 21.07.11

napisy zasady i skład nagrody z bloga Ali

Powodzenia wszystkich życzę :)





-------------------------------------------
Droga Ewciukonewciu98, pisałaś w komentarzu w tej notce -klik, że szkoda iż nie wygrałaś. Wiem, że byłaś bardzo blisko, ale to Maszyna Losująca tak wybrała. Nie miałam na to wpływu. Jednak zdaję mi się, że możesz wygrać konkurs na komentatora[ oczywiście nie mówie, że to jest pewne, ale widzę, że jak narazie Ty najwięcej komentujesz; wszystko może się jeszcze zmienić] to obiecuję Ci, że w nagrodzie znajdzie się lakier z Miss Selene . Myślę, że w razie wygranej będziesz zadowolona. to tyle ode mnie :)

1 komentarz:

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...