...

sobota, 16 lipca 2011

S.O.S dla paznokci

Hi!
Dobry, Dziewczynki :) Jak tam Wam mija sobota? Mi upłynęła strasznie męcząco, brudząco i pracowicie. Skoro świt zerwałam się z łózka, rodzinkę wygoniłam na zakupy i zaczęłam sprzątać. Później zaczęłam pomagać mamie w malowaniu balkonu. Pobrudziłam se moje dresy z Adidasa i jeszcze żeby tego było mało to włosy. Potem siedziałam przez godzinę w łazience i się pucowałam.
W ogóle podczas pucowania płytek na balkonie z farby tak szorowałam, że aż sobie złamałam paznokcia, przez co bardzo ubolewam.

W ogóle zauważyłam, że moje paznokcie nie są już tak mocne jak były kiedyś. W każdym bądź razie jak były jeszcze tydzień temu. Nie wiem co się z nimi stało.

Więc dlatego dziś piszę taką, a nie inna notkę, bo chcę się Was zapytać, czy znacie może jakieś sposoby na wzmocnienie paznokci?

Za każde propozycje/pomysły i rady będę bardzo wdzięczna :)

Przy okazji, piszcie swoje adresy blogów pod komentarzami, będę miała co poodwiedzać w czasie nudy :)


Uh, na koniec mi się przypomniało, że jakiś czas temu zostałam oTAGowana tagiem" pokaż jak mieszkają twoje kosmetyki". Muszę się niedługo za to zabrać, ale gdzieś mi aparat zaginął a z kamerką internetową po domu latać się nie da. Więc bądźcie cierpliwe, Kochane :)

8 komentarzy:

  1. Próbowałam kilka odżywek z Avon i Sally Hansen, nie byłam zadowolona. Teraz przymierzam się do kupna odżywek z NailTek, podobno są świetne, więc myślę że warto wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ile masz lat w takim razie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam odżywkę z Lovely oraz balsam do paznokci z Essence. U mnie działały, paznokcie szybciej rosły i stały się mocniejsze! :)

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, bez problemu znajdziesz ją w Rossmannie, powinna być taka półeczka z kosmetykami Lovely, ja mam różową odżywkę. Kosztowała ok 7-8 zł bodajże. Naprawdę polecam. :)

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rimmel Nail Rescue
    olejek rycynowy
    podgrzana oliwa z oliwek

    kosmetyki-essal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do paznokci zel z Pierre rene (12) jest bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam tobie użyć odżywek do wzmocnienia płytki paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...