...

sobota, 23 lipca 2011

Szukam redaktorki!

Hej! Tutaj Majorka.Założycielka tego bloga.Chciałabym parę spraw wyprostować.
Jak chyba wiecie nikt tutaj nie wie, że istnieje.Otóż prowadziłam tego bloga przez 1,5 roku potem skasowałam posty, zmieniłam nazwę na zmakeupizowani.blogspot.com oddałam w dobre ręce osobie, którą poznałam przez internet -Peach i przeniosłam się na swojego nowego u-majorki.blogspot.com.
Chciałabym wyprostować jedną sprawę- te 40 tysięcy wejść i ponad 200 obserwatorów to moja robota z innego adresu bloga.Dlatego nie dziwcie się, że stosunkowo do ilości obserwatorów jest mało komentarzy.
Chciałabym podać wam propozycję!
Raczej nie będę tu pisała a Peach to tylko jedna osoba i szukam na tego BLOGA NOWYCH REDAKTORÓW.

Jeśli chcesz zostać redaktorką to:
na e-mailu majorkav@op.pl napisz
a) Jak się nazywasz ( imię wystarczy)
b) Wiek
c) Czym się interesujesz
d) krótką lub długą notkę na temat modny lub kosmetyków
2.Aby zostać redaktorką musisz również
być obserwatorem publicznym bloga U-Majorki.blogspot.com
mieć konto na googlach, blogerze ;)

Życzę powodzenia!
można napisać już dziś, a następnego dnia wydam "werdykt" na prace chwilkę czekam (:

3 komentarze:

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...