...

środa, 20 lipca 2011

TAG: Jak mieszkają twoje kosmetyki

Nareszcie się za to zabrałam.

Na początek chcę bardzo podziękować Pauli z bloga nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com

Reguły:
.Pokaż jak przechowujesz kosmetyki
2. Napisz kto ci przekazał TAG
3.Przekaz go kolejnym 10 blogerką
4.Poinformuj,osobę która cię otagowała o odpowiedzi na tag (np. napiszcie to w komentarzach pod tym postem)


Moje kosmetyki mieszkają sobie w łazience i w szafce, w pokoju.
To zapraszam na wycieczkę.

Najpierw pokażę Wam szafkę w pokoju :)Jak widzicie po prawej stronie są jakieś książki i płytyA tutaj zawartość. Jest tego naprawdę mało, jak widzicie-jakiś balsam, chusteczki higieniczne, zmywacz z tyłu, chusteczki do okularów, kosmetyczka z lakierami.
Półka niżej zawiera wszystko co jest mniej potrzebne, a mianowicie jakieś gumki do włosów, żele na ukąszenia owadów itp.
Także tutaj nie ma nic ciekawego.
Zamykamy szafkę i idziemy do łazienki :)

Na półce w łazience stoi mały koszyczek w którym upchnęłam dwie kosmetyczki, prostownicę, jakiś balsam[ siostra włożyła xD ] i perfumy
Przybliżenie czerwonej kosmetyczki. Tu trzymam moją całą kolorówkę.
Błyszczyki, pomadki, cienie i tusz :)
Natomiast w niebieskiej kosmetyczce trzymam lakiery do paznokci i wszystkie niezbędne "cudeńka"

Teraz chodźcie do lustra, również w łazience :)
Pod lustrem mam małą półeczkę, na której stoją różne cudeńka. Najczęściej są to kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Ta fotka przedstawia półkę po lewej stronie. Na niej zawsze stawiam szczoteczki do zębów i pasty



Natomiast prawa strona, no cóż, tutaj zawsze stoją żele do mycia twarzy, toniki i kremy. Dziś wyjątkowo znalazł się tam balsam z Kylie Minogue.

Teraz popatrzmy co stoi na wannie:)

Żel pod prysznic, szampony z Syoss'a a za nimi żel do higieny intymnej.Nad wanną jest kolejna półka na której stoją szampony i odżywki oraz maszynki do golenia mojego taty ;D


Koło pralki jest ustawiony kosz z kosmetykami. Większość to mojej siostry, chociaż i moje też się gdzieś tam walają :))
Półka nad pralką. Wszystko co może tylko się tam zmieścić. Lakiery do włosów, żele, odżywki, dezodoranty, kremy, patyczki do uszu, perfumy

Tak oto prezentują się moje zbiory

Przekazuję:

azjatyckicukier.blogspot.com
gdziejestmojaszminka.blogspot.com
lajfstyle.blogspot.com
brunettesheart.blogspot.com
dezemka.blogspot.com
mojakosmetykomania.blogspot.com
gesiaskorka.blogspot.com
wybaczcie, że tylko 7, ale jakoś wszystkie inne już dostały nominację do tego taga :)

4 komentarze:

  1. Całkiem pokaźny zbiorek. Sporo twego masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie:( objezdzilam wszystkie okoliczne biedronki,ale nic z tego:( chyba mam pecha.Ale dalej sie nie poddaje:D


    Pokazna kolekcja:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm . . . ciekawe : P XD
    Ogólnie fajny blog , wpis też jest niezły .


    www.ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    www.lovexoxoyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...