...

środa, 31 sierpnia 2011

Niekosmetycznie

Hi !
Jak tam Wam mija ostatni dzień wakacji ? Mi powiem, że pod niedzieli popołudniu dość średnio... rozchorowałam się. Angina mnie dopadła i jeszcze antybiotyk chyba mi szkodzi. Co prawda na anginę pomógł, jednak mój żołądek urządza sobie karuzelę ;/

Dziś mam dla Was takiego niekosmetycznego posta, bo dziś chcę Wam pokazać moją małą kolekcję biżuterii :) No, to zaczynamy:

Moją biżuterię trzymam w takich oto szufladkach, które przywędrowały do mnie z NL, bo prosiłam o coś w tym stylu siostrę :) I tak oto mam;p


W pierwszej szufladce przechowuję swoje kolczyki i kilka pierścionów

Druga szufladka kryje w sobie bransoletki

Natomiast trzecia szufladka jest mieszkaniem dla moich łańcuszków
A teraz szczegółowiej pokarzę Wam moje biżuteryjne zdobycze:P
Kolczyki wiszące: kółka z jakiejś masy, pierwsze z niebieskim motywem zebry są od mojej kochanej kuzynki Zuzi, natomiast kolejne, wiszące na tej "rączce"do otwierania szufladek, są od mojej siostry. Dalej za niebieskimi są: małe, różowe kuleczki, żółte serduszka, fioletowe kokardki, kwiatki również od Zuzi i dość duże wiszące, fioletowe kulki.
Dalej moje wkrętki, od lewej: czarne, zielone, fioletowe, białe, niebieskie, białe perełki, białe podobne do czwartych od lewej, ale mniejsze, kolejne to niebieskie playboye, z jakimiś kryształkami, pod nimi fioletowe, natomiast na samej górze są drewniane z namalowaną Hello Kitty i metalowe serduszka.


Przejdźmy do bransoletek, których zdjęcia podzieliłam na dwie części, gdyż nie mogłam ich wszystkich ująć :POd lewej: z perełkami zapinana; w marynarskim stylu; czarna; dwie plastykowe, żółte; w marynarskim stylu, niebieska, którą okręca się kilka razy wokół nadgarstka; z jakiejś gazety ;p ; na drugim zdjęciu : najcięższa z różnymi"muzycznymi" zawieszkami(nie, nie charmsy); dalej jest w podobnym stylu lecz juz znacznie lżejsza z czterema takimi doczepkami; i zegarki: biały, żółty z żelowym paskiem oraz różowy rozciągliwy ( wybaczcie za bałagan na biurku ;p )



Ostatnia prezentacja łańcuszków:
Od lewej: fioletowe korale; korale, które dostałam do bluzki; łańcuszek, który jest kompletem z kolczykami pokazywanymi na zdjęciu (tymi z perelkami) i ostatni łańcuszek, czarny kamień.

Zapomniałam zrobić zdjęcie jeszcze jednego z takim sercem, ale nic, trudno:P

Kochane ! Podoba Wam się coś ? Co najchętniej nosicie?
Czekam na komentarze


Na koniec przypominam o mini rozdaniu:
KLIK


---------------------------------------------------------------------
EDIT dodany o 16:35

I tutaj macie jeszcze muzyczkę, na której tle po prostu zwariowałam :) chodzę po domu i sobie ją mruczę pod nosem, heh :)

Jednak moim zdaniem Nicole ma śliczne włosy i powinna o nie dbać, a nie niszczyć robiąc z nich miotłę do podłogi, heh :)

A Wam podoba się ta piosenka ? :)

19 komentarzy:

  1. jak widzę u dziewczyn na blogach, jakie macie porządki, to aż mi głupio :P

    OdpowiedzUsuń
  2. super zorganizowanie biżuterii ;) Śliczne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz spore zbiory biżuteryjne!
    Ja lubię biżuterię ale jej nie noszę na co dzień, nawet nie mam jej w takich ilościach jak Ty :) a szufladki bardzo fajne, sama na takie poluję :)

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jak miałam anginę to skutkiem ubocznym antybiotyków była karuzela żołądka ;/
    Najgorsze co może być

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego masz.

    Zdążyłam sprawdzić na razie niebieską kredkę, cienie i pastylkę, w której parę minusów znalazłam, kredka i cienie naprawdę dobrze się sprawują.

    Puder za ciemny nie jest.
    Jego na razie nie próbuję, bo musiałam swój zastąpić ciemniejszym-opaliłam twarz i wszystko jest za jasne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. czekalam chyba około4 dni roboczych chyba tak;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Użyłam tej o zapachu gruszki, bez króliczka. ;P
    W sumie większych zastrzeżeń do niej nie miałam, tylko zapach zamiast gruszki przypominał oranżadę w proszku, no i zapach dość ulotny był, po chwili nawet w łazience nie było go czuć.
    I faktycznie rozpuszczała się jak taka witamina czy wapno z tubki.
    Ale krzywdy mi nie zrobiła, więc poza takimi małymi minusami jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne zapasy! :D
    Trzymam je w osobnych kuferkach :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam długie naszyjniki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne pudełeczko, ja najbardziej to KOFFAM BRANZOLETKI

    OdpowiedzUsuń
  11. Sklejalam je juz kilka razy bo chce zeby ladnie wygladaly i nie bylo widac:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zbiory mam podobne :) Podobają mi si te fioletowe perełki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem czy wiesz ale do antybiotyku ZAWSZE bierze sie flor bakteryjną np. Lactobactil...
    nie miała byś takich problemów :(

    wiem coś o tym...

    uczę się w szkole farmaceutycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. do COSMETICSX ale to wszystko przez antybiotyk. Po prostu mój organizm źle na niego zareagował. Dziś poszłam do lekarza i prosiłam o zmianę leku. Ale brałam cały czas coś osłonowego na żołądek :)
    Dzięki za troskę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta różowa na pierwszym zdjęciu z bransoletkami :-) Pozdrawiam! kzg.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. tyle że te leki działają osłonowo na jelita :/

    to co ty brałaś??

    chodzi o to że przez to że jelita nie były chronione tak źle się czułaś :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Do CosmeticsX

    Trilac. Ale już jest okej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...