...

piątek, 26 sierpnia 2011

:* Wracam, mam nadzieję,że już nie będę musiała Was opuszczać


Hi !
Pogoda dopisuje, oby tak dalej:))

Kochane ! Jak ja się za Wami stęskniłam. Po prawie tygodniowej nieobecności, wróciłam.
Miałam pełno wirusów na kompie, może Sala Samobójców dobiła mój komputer ? A poza tym miałam złe zabezpieczenie przed wirusami. W każdym bądź razie, dziś włączyłam, patrzę a tu wszystko pięknie działa :) Byłam przeszczęśliwa :) Mam nadzieję, że już tak zostanie do końca i nie będę Was musiała opuszczać. Ale i tak 1-2 września komputer oddaję w ręce mojego osobistego "naprawiacza komputerów" :)


Teraz może przejdźmy wreszcie do normalnego posta i już nie będę przynudzać :P
Podczas mojej nieobecności na Blogu jak już mówiłam testowałam kosmetyki. Większość tych, które już wcześniej używałam i tylko utwierdzałam się w przekonaniu, że są dobre, a nawet bardzo dobre, ale również testowałam ostatni zakup, odżywkę z Golden Rose na wzrost paznokcia. Cóż nie wiele mogę o niej powiedzieć, jak narazie nałożyłam ją tylko raz ;p Ale myślę, że była warta wydania 9 zł :)

Przez ostatnie dni listonosz odwiedzał mnie prawie codziennie :) Jednak najbardziej cieszyły mnie paczuszki zaadresowane do mnie :)
A oto zawartość jednej przesyłki :

Przepraszam, ale się naświetliło za mocno ;p


A tak oto prezentuje się po otwarciu :)

jak widzicie oba produkty są od Golden Rose, gdyż podjęłam z tą firmą współpracę, z czego bardzo się cieszę :)
W paczuszce dostałam brązujący puder w kulkach i podkład mineralny, niezatykający porów. Mam co testować :) Ale narazie przetestuję na mamie :P
Ale jak tylko sama wypróbuję to spodziewajcie się recenzji :)


A i Kochane, ostatnia informacja :*
Z okazji końca wakacji i powrotu do szkoły oraz mojego powrotu na bloga (z przerwy niezależnej ode mnie) będę organizowała rozdanie :* Mam nadzieję, że się Kochane zgłosicie liczniej, niż do poprzedniego

A dziś to już na tyle. Mam nadzieję, że jutro również nie będzie żadnych problemów z kompem :*
Buziaki

10 komentarzy:

  1. Jejku fajnie że jesteś a kuleczki są zajebiste !:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo z twojego powrotu :) Zrobiłam wielką metamorfozę mojego bloga więć bardzo ciebie na niego zapraszam :) http://ewciakonewcia98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kuleczki zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na konkurs ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podjęłaś współpracę z Golden Rose??


    radze ci nie rób tego...


    te kosmetyki uczulają a moja kuzynka po roku dostała rachunek na 2000 zł za kosmetyki :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do CosmeticsX : Może ona nawiązała współpracę z jakąś osobą podszywającą się za osoby z Golden ? A, że uczulają to zależy pewnie od typu cery. Mi jak narazie po nich nic nie wyskoczyło

    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. 16-wiesz ona weszła na oryginalną stronę i tam podjęła współpracę...

    co do uczulania: mam mnóstwo znajomych z różną skórą i te kosmetyki serio uczulają skóre suchą i bardzo suchą, tłustą, normalną, mieszaną i trądzikową :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ! Co tam u cb ? Mam pytanie dla ciebie firmy proponują współpracę czy ty wysyłasz do nich emaile? ( jesli mozesz to odpowiedz u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...