...

poniedziałek, 12 września 2011

Ranking pomadek

Hi !
Jak tam u Was ? U mnie spoko, nauka się zaczęła na dobre. Dziś miałam zadane z każdego przedmiotu, noo prawie z każdego.

Tak jak widzicie w temacie, dziś zrobię pierwszy w moim życiu ranking :) Mam nadzieję, że mi wyjdzie, ale też, że Wy to przeczytacie :))

Jak widzicie ranking będzie dotyczył dwóch pomadek w kolorze Nude. ( oba zdjęcia z Internetu)
Pierwsza pomadka to Miss Sporty 020 a druga to Rimmel 700 :)

Miss Sporty:
+zapach
+konsystencja
+opakowanie

Rimmel
+kolor
+opakowanie
+konsystencja

Pomadka z Miss Sporty to totalnie kolor nie dla mnie. Owszem, na ustach mojej mamy wygląda dość fajnie, jednak ja mam często sine usta i na mnie po prostu ona wygląda okropnie. W zasadzie kolor tej pomadki przypomina nude tylko w opakowaniu, na ustach wygląda bardziej jak jakiś krem, który dodatkowo podkreśla suche skórki. Stwierdzam, że pomadka nie jest dla mnie. Kupiłam na próbę i więcej do niej nie powrócę. Jednak plusem jest jej zapach, taki owocowy :)

Natomiast pomadka z Rimmela jest IDEALNA ! Pod każdym względem. I to cudownie minimalistyczne opakowanie z wytłoczoną koroną na górze zakrętki- znakiem Rimmela. Po prostu kocham tą pomadkę za wszystko. Począwszy na kolorze, przez zapach a skończywszy na opakowaniu. Co do zapachu, nie jest on taki jak w większości pomadek, jest raczej neutralny, lekko tylko pachnący chemikalią. Kolor natomiast ślicznie kryje usta,schodzi równomiernie, a co najważniejsze POKRYWA swoim pięknym kolorem Nude nawet te moje niesforne, sine usta :)

Podsumowując: Pomadka Rimmel jest moim faworytem. Miss sporty niestety niewypałem.

Jutro idę do Natury po pomadkę z Essence, również w kolorku Nude. Jeśli ten nudziak essence mi podpasuje lepiej niż Ms, będę do niego wracać, gdyż ta pomadka jest tania :) Rimmel kosztuje coś w granicach 25 zł, niby nie dużo, ale skoro można mieć ten sam odcień za dwukrotnie mniejsze pieniądze to dlaczego nie ? :)

a Wy co myślicie o tych pomadkach, które zaprezentowałam ? :)
Używałyście którejś z nich ? A może macie dopiero zamiar kupić ? :)

Ps. Co myślicie o tym rankingu ? Dawać częściej posty w tym stylu? :)

5 komentarzy:

  1. Moja mama ma tą z rimmela i też bardzo sobie chwali :) tak dawaj takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rimmelowska pomadka jest jedną z moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Którąś na pewno wypróbuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam pomadek.
    Ta Rimmela wygląda ciekawiej xD

    my-teenage-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...