...

piątek, 30 marca 2012

Pati się ujawinia ;)

Hi !
Jak minął Wam ostatni dzień "roboczy" ?  Mi bardzo pozytywnie, miałam tylko 4 lekcje, co w gimnazjum jest rzadkością, zwłaszcza w piąteczek :D :P

A dziś post lekki i przyjemny. Mam nadzieję.


                                                                                                                                    

Jak już pewnie wiecie, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Vero-Vila, która oferuje nam bardzo śliczne buty.
Jednym z warunków współpracy było zrobienie stylizacji.
Wiec kiedy tylko wyszło słońce to i ja wynurzyłam się z czeluści mojego pokoju :D hehe

Co prawda żaliłam się Wam, że jeszcze jedno zdjęcie by mi się przydało, ale niestety teraz klimat w cudowny sposób się tak ochłodził, że znów wyciągnęłam z szafki rękawiczki.
I narazie nie mam zamiaru iść  w taki wiatr i cykać zdjęcia, więc musicie się zadowolić tym, co macie :)

Na początek zdjęcie w którym pierwszy plan mają grać buciki, które dla siebie wybrałam ;)
A na te baterie to nie zwracajcie uwagi :D

Nie wiem co jest w tym zdjęciu, ale mi się z jednej strony nie podoba i podoba ;)
Oceńcie same :P

A co mam na sobie? :
*Kurtka "skórzana"
*Jeansy rurki- Moodo
*Buty jazzówki długie- Vero-Vila
*Chusta(na kolanach, ale na szyi też była) - Rynek
*Czerwona bluzka typu nietoperz - Rynek
*Bokserka biała - Cool Cat
*Naszyjnik - Zielony Kot. Nie widać go zbyt dobrze, ale wrzucam osobne zdjęcie ;)
*Bransoletka- E-clover   którą tak na marginesie wygrałam w konkursie ;) (również nie widać, znaczy jest kawałek- mój fotograf jest mistrzem niewychwytywania tego, co ma :D)





Kochane, co o tym myślicie ?:)
Dawajcie znać , co Wam się najbardziej podoba:*

5 komentarzy:

  1. Butki fajne.;D
    Stylizacja także.^^
    Ja dzisiaj miałam tylko 2i pół lekcji. ; ]]
    To prawda, że w gimnazjum rzadko to się zdarza. ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile biżuterii! ;) super ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygladasz, ale ile masz lat? Wygladasz mega młodo ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. AsKier :D Oj tam, oj tam :D 14 stuknie :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...