...

piątek, 17 sierpnia 2012

Z serii: Dbaj o siebie z Eveline - Recenzja Slim 4d

Hi !
U mnie nareszcie troszkę się ociepliło z czego jestem baaardzo zadowolona ! :)

Dziś kolejna, przedostatnia recenzja produktów Eveline, które otrzymałam do testów za pośrednictwem portalu uroda i zdrowie .


Z Tego miejsca chciałam podziękować również Pani Gosi z portalu uroda i zdrowie oraz firmie Eveline za przesłanie wspaniałych kosmetyków do testów.

                                                                       Od producenta:                                                                                                     

EFEKT 4D
Diamentowe wyszczuplanie i modelowanie sylwetki w czterech wymiarach:
• pobudza skórę do odnowy
• dodaje energii
• poprawia mikrokrążenie
• działa do 48h
PRZEŁOM W WYSZCZUPLANIU I MODELOWANIU SYLWETKI
EFEKTY JAK PO TRENINGU W FITNESS CLUBIE
Korzystając z najnowszych osiągnięć naukowych, eksperci z laboratorium Eveline Cosmetics opracowali INNOWACYJNĄ ZAAWANSOWANĄ TECHNOLOGICZNIE FORMUŁĘ serum, które zapewnia wyspecjalizowaną pielęgnację ciała, przynosząc NATYCHMIASTOWE REZULTATY wyszczuplenia i wymodelowania sylwetki. Serum aktywnie wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niezwykle skutecznie redukuje cellulit. Zaawansowane składniki najnowszej generacji zawarte w serum, zostały specjalnie dobrane w celu efektywnego ujędrnienia i wyrzeźbienia ciała. Produkt skutecznie modeluje kształt sylwetki, pozwalając uzyskać spektakularny efekt wyszczuplający, jak po treningu w fitness clubie.

PRZEŁOMOWA TECHNOLOGIA:
bioSlim-Fitness Complex™ – wykazuje silne działanie wyszczuplające i antycellulitowe, wzmacnia działanie pozostałych substancji modelujących sylwetkę.
Kompleks Lipocell-Slim® i L-karnityna – intensywnie stymulują mikrokrążenie, dzięki czemu wspomagają redukcję cellulitu i tkanki tłuszczowej.
Kolagen i pro-elastyna poprawiają gładkość, jędrność i elastyczność skóry .
Formuła zawierająca szeroką gamę substancji aktywnych, dociera nawet do najgłębszych warstw tkanki tłuszczowej, stymulując komórki do spalania tłuszczu i redukcji cellulitu.

                                                                      Skład:                                                                                                                       

 Kurcze, mam nadzieję, że coś widać!


                                                                      Moja opinia:                                                                                                                  

   Estetyczna butelka, która niestety troszkę ślizga się w dłoniach, pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości produktu.  Zapach też jest niczego sobie, mi akurat się on podoba, jednak wiem, że nie wszyscy przepadają za takimi zapachami ( według mnie cytrusowo-ziołowo) Konsystencja nie jest luźna, bardziej zbita, jednak nie maślana.
   Napis "FITNESS" widniejący na dużej tubie należy traktować z przymrużeniem oka, ponieważ wiadomo, sam krem nie zdziała cudów ;)
  Stosowany po i przed ćwiczeniami na pewno działa bardzo skuteczni, jednak produkt ten ujędrnił mi skórę tu i ówdzie, gdyż do ćwiczeń mi nie po drodze.  Ujędrnia bardzo  fajnie ! Największe problemy z ujędrnianiem mam na udach, więc tam też go stosowałam i widzę efekty.
    O samym używaniu mogę powiedzieć, że jest przyjemne, produkt ładnie "ślizga" się po skórze, nie pozostawia tłustego filmu, a wielkim plusem jest to, że faktycznie chłodzi, w zimniejsze dni nawet i mrozi, co dla mnie jest bardzo fajnym uczuciem.

                                                                       Werdykt:                                                                                                                  

 Za cenę około 20 zł otrzymujemy fajny produkt,który raczej nie zaszkodzi, a pomóc może. Z regularnymi ćwiczeniami i dobrze dopasowaną dietą na bank da świetne efekty. 
Czy polecam ? TAK :)

Produkt ode mnie dostaje 4+ / 5, więc myślę, że to dosyć dobra opinia, zwłaszcza, że nie używałam go po lub przed treningiem, a i tak pomógł :)





Kochane, miałyście, używałyście ? Co o nim myślicie ? Chętnie się dowiem :*

27 komentarzy:

  1. Mam z tej serii serum i push-up pośladki, fakt nie zredukuje tkanki tłuszczowej ani cellulitu. Ale coś tam zmniejsza, podnosi,uelastyczna,wygładza. Lubię ten produkt z chęcią kupie następne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię tych produktów od Eveline, jakoś mi nie podeszły :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, a to dlaczego nie lubisz ? :) Powiesz coś więcej ?

      Usuń
  3. tego serum jeszcze nie miałam, kiedyś używałam chłodzącego i rozgrzewającego z serii 3d ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Eveline za te produkty wyszczuplające, antycellulitowe itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie są lepsze niż np z Perfecty

      Usuń
  5. Ogólnie uwielbiam wszystkie kosmetyki z tej serii! ;)

    dzięki za komentarz, dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam go już jakiś czas i bardzo dobrze działa na moją skórę;-)

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem jak to krem, sam nie wyszczupli, ale moze pomoc : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za kremami które "chłodzą".

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale kiedyś się skuszę. Lubię chłodzące kremy, a jak jeszcze ujędrnia skórę... Mhmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja coś się za niego nie mogę zabrać od czerwca :P

    OdpowiedzUsuń
  11. O, nigdy nie używałam. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chciałabyś się skusić, to według mnie warto :*

      Usuń
  12. hihih ja mam to samo z udami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda to moja największa zmora :P Ale jakoś sobie radzę :)

      Usuń
  13. fajny produkt ale u mnie kiepsko z systematycznością!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uzywam serum z Lirene ale jak skoncze to zabiore sie za ten może :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem na wykończeniu już slim extreme 3d spa i niedługo zaopatrzę się w któryś z balsamów 4d bo wiele dobrego o nich słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam i używać nie będę, bo nie wierzę w takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tylko serum do biustu, ale bardzo je lubie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...