...

poniedziałek, 1 października 2012

Co i jak- Wparowałam do sklepu ;)

Hi !
Jakie samopoczucie w związku z tym, iż już dziś pierwszy dzień października ? Czas pędzi jak szalony !
Właaśnie ;) Złożyłyście życzenia wczoraj Waszym chłopakom/mężom ? :)


Tym razem zakupy nie zmieściły się na jednym zdjęciu, chociaż widzicie, ze nie jest tego dużo ;)

Nie byłabym sobą, gdybym nie wpadła do Biedronki i czegoś nie kupiła ;) Miałam jasno określony cel wyprawy i wyszłam tylko z tym co chciałam, a mianowicie odżywką do paznokci 8w1 (później okazało się, że mam w domu drugą, bo moja mama kupiła również dla siebie :D:D) oraz lakierem do paznokci w jasnym kolorze. Idealny do szkoły(tak myślę:D
Tego samego dnia z koleżanką podeszłyśmy do takiego małego sklepu ogólnoprzemysłowego i wypatrzyłam  tam  tusz do rzęs na który czaiłam się długo, ale nigdzie go nie było a zamawianie z Internetu nie było mi na rękę bo więcej zapłaciłabym za przesyłkę  :) Cena była zawrotna bo 4.70zł !

W sobotę na zakupy wyruszyłam natomiast z mamą i przywlekłam do domu ten oto piękny kalendarz szkolny ! Ostatni, na promocji z 19.99 na 16.99 zł w Biedronce :)

Cieplusie skarpetki i żel do mycia buźki to nabytki z wczoraj :D Skarpetusie przywleczone z lidla.! :) A żelu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać :)


Kalendarz prezentuje się następująco :


Jeśli potraficie rozczytać moje bazgroły jestem pełna podziwu :)

Kochane, co Wam wpadło w oko? Ciekawa jestem co kupiłyście w Waszych biedronkach ;)
Dajcie koniecznie znać :*
A tymczasem zostawiam Was z pięknym jesiennym widokiem z mojego okna :
Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Ale masz ładny widok z okna ! :) A co do zakupów to zazdroszczę odżywki do paznokci :) Mi się niestety nie udało jej upolować :( skarpetki tez świetne ! :D Muszą być milutkie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż widok z wczoraj, dziś szaro i ponuro, ale miałam się nie przyznawać, hehe.
      Co do odżywki to współczuję, że nie dało Ci się jej przytulić do siebie :*

      Usuń
    2. Uhumm. No cóż może dorwę ją kiedyś w Rossmannie :))

      Usuń
  2. Nie próbowałam tego żelu. Z tej serii lubię micela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie próbowałam go, ale chciałam coś zmienić :D Micela tulę do siebie za każdym razem od nowa, kiedy tylko mi się skończy :D

      Usuń
  3. Mam odżywkę do paznokci- bardzo fajna :)
    Mi się spisuje :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie taki kalendarz by mi się przydał : muszę sprawdzić w swojej biedronie czy coś zostało

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok z okna bajeczny :)

    co do życzeń tak złożyłam i nawet kolacje zrobiłam i ciasto zrobiłam i prezent kupiłam :D dobra ze mnie dziewczyna :D :D


    kocham takie skarpetki- śpię w takich od jesieni do wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kalendarz - mój mam na rok kalendarzowy i dziwnym trafem przypominam sobie o nim we wrześniu :) i wcale nie bazgrolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten żel ale kupiłam go już daaaaawno....To znaczy mam dwa xd
    Cóż, powiem tyle:
    Jutro biorę kasę i [cenzura] do biedronki, może jeszcze będzie ta odżywka 8 w 1 xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz szkolny to bardzo fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja Ci radze : WYRZUĆ TĄ ODŻYWKĘ DO KOSZA !!!
    po dłuższym używaniu nabawisz się onycholizy (tj. cięzkiej do wyleczenia choroby paznokci) !
    Dowodem jest choćby:
    *Karolina z bloga http://grzee.blogspot.com/2012/08/o-rozpaczy-po-odzywce-8w1.html
    *Asia z bloga http://joannapanna.blogspot.com/2012/08/eveline-8w1-ostrzezenie.html
    Skład odżywki diamentowej i 8w1 jest identyczny.
    A tu jest wypisany cały syf jaki ładują w Eveline 8w1 z wytłumaczeniem do czego są te substancje wykorzystywane.
    NAPRAWDĘ ZREZYGNUJ Z TEJ ODŻYWKI !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zrezynuje. Uzywalam juz innej wersji i jakos nic mi sie z pazurkami nie stalo,a przeciez kazda odzywka ma podobny sklad. To ze innym z pazurkami zrobila taka masakre to nie znaczy ze i mi rowniez.. Poza tym one uzywaly ja dluugi czas(kilka buteleczek) a mi po jednej raczej paznokcie nie zaczna odpadac,prawda?

      Usuń
    2. Tylko żebyś po tej i następnej butelce nie ryczała i żaliła sie na blogu że nikt cie nie ostrzegał :/
      rozpuszczalniki na paznokcie...
      lepiej sobie przeczytaj skład innych czy w innych nie ma Formaldehydu i innych gówien.
      a do poprzedniego komentarza to onycholize leczy się bardzo ciężko. Później licz się z kosztem ok.200 zł na same leki i jeśli twoich paznokci nie bedzie dało się wyleczyć będziesz musiała je rekonstruować (wycinać chirurgicznie paznokcie do samej macierzy)
      Ale to już twój wybór...

      Usuń
  10. O mamo! Dzień chłopaka! No to mi się zapomniało... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/2012/10/ile-warta-jest-moja-twarz-nominacja-do.html nominowałam Cię kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi love,

    Great Great post!!! Awesome blog too.

    We can follow each other via gfc, fb and bloglovin if you want.

    Lots of kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jesień tylko za te piękne kolory :)
    Ja byłam w Biedronce,ale już nic nie było :( i na nic się nie skusiłam.Kupiłam tylko komin z nowej gazetki za 11,99zł :)Musiałam się pocieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne skarpeciochy :DD w sam raz na zimne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te odżywki są bardzo popularne, stąd też w sieci można natknąć się na opis wywołanej reakcji alergicznej, ale zdecydowanie więcej jest opinii
    wychwalających ich działanie (np. na wizaz.pl). Większość moich koleżanek stosowała lub stosuje te odżywki i nie spotkałam się z ani jednym przypadkiem takich skutków ubocznych, za to wielokrotnie widziałam rewelacyjne paznokcie, w trakcie a nawet po kuracji. Najważniejszy jest zdrowy rozsądek, wystarczy stosować odżywkę z umiarem i obserwować swoje reakcje.A jeśli chodzi o formaldehyd, to występuje w zdecydowanej większości produktów, które mają utwardzać paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że te kalendarze nie były na cały 2013, ale mam nadzieje, że jeszcze się pojawią w takim wydaniu w biedronce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...