...

niedziela, 7 kwietnia 2013

Ulubieńcy marca

Hi !

Dziś przychodzę z troszkę późnymi ulubieńcami miesiąca Marzec



W marcu upodobałam sobie :
*perfum Christina Aguilera
 mała , urocza buteleczka z imitacją koronki na przodzie ładnie wygląda na półeczce w łazience. Zapach trudny do określenia, jednak mnie się podoba

*podkład Bell long lasting
  kupiony przy okazji wyprzedaży Bell w Biedronce stał się moim hitem. Ładnie matuje, dobrze stapia się z cerą ;)

*tusz Rimmel extra super lash
ładnie wydłuża i pogrubia.

* balsam do ust Decubal
pisałam już o nim, więc kto zainteresowany zapraszam  tu:  KLIK

*krem do twarzy Decubal
o tym kosmetyku też już Wam opowiadałam :) TUTAJ

Niewiele, ale te 5 produktów najczęściej używałam w marcu i bardzo przypadły mi do gustu ;)

A na koniec mam jeszcze optymistyczna fotkę:

Co prawda drzewa jeszcze "łyse", ale widzicie to słoneczko i topniejący śnieg ? Jest cudnie. Teraz byle do środy, bo podobno wtedy mają przyjść jeszcze cieplejsze dni ;)


Buziak :* 
Dajcie znać, czy coś z moich Ulubieńców jest również  Waszym ulubieńcem ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubie ten podklad z Bell :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam już trochę temu tą maskarę i ją też lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie ogromnie nadejście wiosny :D A podkład z Bell chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mascara jest dobra i zapaszek od Aguillery jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z Twoich ulubieńców nie znam, jedynie co perfum udało mi się kiedyś powąchać w perfumerii.
    Mam nadzieję, że zaraz zacznie się prawdziwa wiosna.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię ten podkład z Bell

    OdpowiedzUsuń
  7. ten podkład również jest moim ulubieńcem ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. otagowałam Cię w ramach "Pokaż mi swoją dziwaczną pasję" szczegóły u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam żadnego z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...