...

niedziela, 2 czerwca 2013

Nawilżanie w sprayu :) + kolorowy zawrót pazurkowy

Hi !
Jak spędziłyście wczorajszy Dzień Dziecka ? Aktywnie czy w domowym zaciszu ? Ja osobiście pokręciłam się z koleżanką po mieście, ponieważ odbywają się u mnie coroczne Targi Agroturystyczne, więc szkoda było siedzieć w domku, zwłaszcza, że pogoda nie była najgorsza.

Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu, którym jest krem do rąk firmy Paloma.


 Od producenta:
Doskonale odżywia i intensywnie nawilża dłonie i paznokcie. Zawiera alantoinę, mocznik, masło shea, silnie regenerujące i wygładzające oleje migdałowy i makadamia oraz ekstrakt z perły i proteiny jedwabiu niwelujące niedoskonałości.

Skład:

Moja opinia:
Krem ten jest dosyć nietypowy, a to wszystko za sprawą sprayu, dzięki któremu wydobywamy kosmetyk z opakowania.
100 ml krem pachnie bardzo przyjemnie, chociaż podczas dłuższego stosowania zapach może się nam najzwyczajniej w świecie znudzić.  Lekka a zarazem rzadka konsystencja kremu jest całkiem ok , więc krem wchłania sie bez większych problemów.
Z nawilżaniem nie jest już tak kolorowo, w moim odczuciu kremik przeznaczony jest raczej do dłoni bezproblemowych, nie nawilży mocno wysuszonej skóry.

Werdykt:
Akurat ten krem nie jest niezbędnikiem w Waszej kosmetyczce, ale jeśli macie bezproblemowe dłonie i chęć wypróbowania innej formy kremu niż tradycyjna, wyciskana z tubki  to zachęcam do kupienia.
Koszt tego kosmetyku to około 8-9 zł /100 ml 

Znacie, używałyście ? Co myślicie o tym kremie ?

Na koniec chciałabym Wam jeszcze pokazać moje kolorowe Skittlesowe pazurki. Wczoraj nie miałam czasu aby na spokojnie usiąść i do Was napisać, później jak wybyłam z domu tak noc mnie zastała, więc pokazuje je dziś.
mam nadzieję, że mi wybaczycie ten lekki poślizg w pokazaniu  tego mani. 



17 komentarzy:

  1. nie lubię takich rzadkich konsystencji. piękne pazurki, zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się na niego skuszę bo moja skóra nie potrzebuje wielkiego nawilżania latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie spotkałam się z tym produktem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o tym nie słyszałam, czas spróbować tego produktu xD

    OdpowiedzUsuń
  5. nie do końca pasuje mi ta konsystencja, wolę chyba bardziej tradycyjne kremy :) a pazurki bardzo fajne, super dobrane kolory!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go nie jest jakiś rewelacyjny, ale całkiem przyjemny w użytkowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kosmetyki w sprayu, ja szaleje za ta oliwka , dalam jej nawet Pieknosc roku, zerknij:)
    http://www.pieknoscdnia.pl/pieknosc-roku/item/1169-pieknosc-roku-2012-kosmetyki-apteczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Z mojego doświadczenia wynika, że kremy, które mają tzw. łatwo wchłanialną konsystencję są raczej kosmetykami WIDMO. O tym również napisałaś, że raczej nie nawilży mocno suchych dłoni do jakich moje niewątpliwie należą:( Mój problem tkwi w tym, że mam suche dłonie, ale nie lubię mocno odżywczych kremów. I koło się zamyka...

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że u mnie mógłby się sprawdzić :) no i ciekawa forma ten spray :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy kremu do rąk w takiej formie,ale na lato mógłby być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie cudne :D a kremik dość ciekawy, na lato może być fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne kolorki na pazurkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybaczam poślizg, bo jestem zachwycona kolorkami :D
    Ten krem mnie jakoś nie przekonuje, wyrożnia się chyba tylko nietypową aplikacją i niczym wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam ostatnio w sklepie ten krem do rąk, zainteresowało mnie nietypowe opakowanie, ale w końcu nie kupiłam bo mam spory zapas kremów do rąk

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...