...

sobota, 7 grudnia 2013

Zimowe testowanie i mała niespodzianka dla Was ;)

Hi !

Praktycznie odkąd pamiętam zawsze byłam ciepłolubna, a co za tym idzie- nigdy nie lubiłam zimy. No  z wyjątkiem tylko tej na zdjęciach .W tym roku łudziłam się, że przyjdzie ona do Nas jak najpóźniej i tak też się stało, bo w porównaniu z poprzednim rokiem to już w listopadzie tachało się w grubych płaszczach i kozakach .
Dlatego zimową porą najchętniej zostaję w domu i rozpieszczam się różnymi zapachami i uroczymi dodatkami w zaciszu 4 ścian.

Po raz kolejny Farmona wychodzi do nas,Blogerek i oferuje Nam testy swoich produktów, które zapachem wprowadzają Nas w świąteczny klimat.


niech żyje fatalna jakość zdjęcia ! Ole :D

W tym roku trafił mi się zestaw, który po otworzeniu otacza Nas intensywnym zapachem cynamonowym. Obłęd, no po prostu coś pięknego.
Z jednym zapachem miałam juz do czynienia, jednak pierniczkowy zestaw jest dla mnie nowością zapachową, dlatego tym chętniej wieczorami po prostu leżę i pachnę ;)

W skład tego jakże ciekawego zestawu wchodzą :
Krem do rąk o zapachu wanilii i indyjskich daktyli,
Peeling cukrowy do ciała o pierniczkowym aromacie oraz
Balsam do ciała również w nucie pierniczkowo-cynamonowej .

Z tego miejsca chciałabym serdecznie podziękować firmie Farmona za przekazanie produktów do testów.


Oczywiście mam też i coś dla Was, moje Drogie :)

Lubicie produkty tej firmy, a może macie dopiero zamiar zaopatrzyć się w te kosmetyki, bo na blogach widzicie jak dziewczyny pokazują pachnące zestawy?
Jeśli tak, to nie mogłyście trafić lepiej, ponieważ mam dla Was kupon rabatowy, który uprawnia do 20% zniżki na produkty Farmona



Skorzystacie z rabatu ? :)
A może któraś używała akurat tego zestawu i podzieli się w komentarzu swoimi odczuciami ? :) Zapraszam serdecznie do komentowania w takim razie

Trzymajcie się cieplutko i oby śniegi nie był Wam straszne :*

10 komentarzy:

  1. peeling mnie ciekawi ;) moim nr 1 jest ich waniliowy scrub ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bym je zjadła :P Ja też nie lubię zimy, jestem zmarzluch :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ochotę skusić się na peeling i masełko do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze zamówiłabym balsamy do ciała, ale mam ich ogromny zapas. Ale za to pomyślę nad peelingami :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Te masełka farmony bardzo ładnie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kuszące kosmetyki ;D zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio jest szał na te produkty Farmony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapachy Feromony! Są bardzo naturalne i długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...