...

piątek, 22 kwietnia 2011

Kosmetyczne rewolucje -usta




Hej.W tym poście chciałabym wam powiedzieć trochę o moich ulubionych kosmetykach do ust.
Oczywiście nie zaliczająć Mamby;)heh


1.błyszczyk "..by H&M".(to ten z niebieską zakrętką,niestety coś więcej pisało a został by h&M)
Kolor:czerwony,bez drobinek
konsystencja:gładka "aż bez grudek" lekka czerwona NIE TRANSPARENTNA masa.
Utrzymuje się :dłuższą chwilę
Dostaniemy ją: w H&M
Opakowanie:niestety wszystko się ściera i nic nie widać.Jeśli myslicie "był taki ale opakowanie we wzorki" ten też był ,ale jak widać nie ma;(
Ma małe minusy ale wszystko reguluje cena 5.90 zł
Myślę ,że warto go mieć w swojej kolekcji.
2 Carmex-błyszczyk,a właściwie balsam o leczniczym działaniu,
kolor:wygląda jak transparentny błyszczyk
konsystencja:standardowa(nie chce mi się powtarzać bo prawie to samo co z H&M)
utrzymuje:hmm,co jakiś czas go poprawiam ale na pewno dłuższa chwilka
dostępna: ja kupiłam w Rossman'ie
opakowanie: żółta tubka,raczej się napis nie ściera
Dostępne są różne zapachy ja mam tradycyjną i wiśniową"cherry".Naprawdę pachnie"mocno" i intensywnie wiśnią.
Cena: ok 10 zł,ja kupiłam za 7 z groszami.
3 l'occitane en provence pivoine peony -
kolor:orginalny, nie powiem al'a barbi , wygląda mi na "peoniowy".taki bardziej różowy,
konsystencja:eh,nie kleista! powiedziałabym bardziej "leista".
utrzymuję się:WIELE GODZIN
dostępna:w sklepie l'occitane w Galeri Mokotów- Warszawa
opakowanie-jednym słowem "ekologiczne" i ma pędzelek w aplikatorze;)
Nawet posiada zapach "peonii".Ale naprawdę polecam daje orginalny efekt


I jak wam się podoba,mam nadzieje,że przeczytacie?
A może coś macie z tego,jestem ciekawa waszego komentarza.

1 komentarz:

  1. Ja używam tego z H&M i Tego co kupiłaś w rossmanie .Bardzo je lubię ; )

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...