...

piątek, 29 lipca 2011

Faza na owoce

Hi !
Tak, pogoda dalej nas nie rozpieszcza. Na dworze jest tak, jakby to była jesień. I gdzie tu mówić o wakacjach ? Chyba wyemigruję do Moskwy, bo tam upały podobno :)
Uwielbiam owoce. Niezależnie od sezonu przynajmniej 3 razy w tygodniu zjadam jabłko. Natomiast w sezonie letnim "objadam" się nektarynkami i arbuzami. Śliwkami też, ale to już w mniejszym stopniu. Ostatnio moim ulubionym przysmakiem stała się suszona żurawina ( dla ciekawskich, do kupienia w Biedronce :) )
Jednak dziś chciałam Wam napisać szybki przepis na maseczkę z jabłka, którą można robić o dowolnej porze roku.

Duże i kwaśne jabłko obieramy, a następnie ścieramy na tarce i dodajemy dwie łyżki stołowe miodu pszczelego. Dokładnie mieszamy. Jako zagęstnik dodajemy łyżkę lub dwie płatków owsianych. Ponownie mieszamy.
Tak przygotowaną maseczkę nakładamy na twarz i czekamy około 15 minut.
Po tym czasie zmywamy maseczkę chłodną wodą
Maseczka jest przeznaczona do skóry tłustej i skłonnej do występowania trądziku.

Myślę, że owa maseczka będzie działać i pomoże na problemy skórne :)

Miłego dnia dziewczyny :)

11 komentarzy:

  1. Jak zakupię jabłka to ją wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, ale mi zawsze jakoś żal jedzenie na maseczkę poświęcac :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W żadnym wypadku nie chodzi o koszty :). Po prostu mam odczucie, że wyrzucam jedzenie. Wiem, ze to nieprawda - składniki odżywcze zostają wykorzystane przez skórę :). Po prostu tak mam i nie mogę się przekonać do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Ta odżywka taka dokładnie jest, ona wchłania w płytkę paznokcia i jest taka właśnie jak napisałaś. Jak widzę, że już w miarę wchłonęła, ale zostały jeszcze niewielkie jej pozostałości to po prostu ją delikatnie ścieram. Mogę Ci jeszcze polecić jedną odżywkę, a mianowicie z Eveline 8w1 Total Action. Też dostępna jest w Rossmannie i kosztuje ok 11 zł. Też daje naprawdę fajne efekty, stosuję ją już 7 dzień i widać rezultaty. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. w Złotowie mieszkam ale aktualnie tam nie jestem ;] Jestem na wakacjach od dnia 8 lipca ;]
    miejsce mojego pobytu: Anglia-Bognor Regis <-trochę większe od Złotowa i mieści się nad oceanem gdzieś koło kanału La'manche

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, mam alergię na ten owoc ;-( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się głowy nie zawracasz! Z chęcią odpowiadam na każde pytania. Tak, tak ona będzie dalej na palcach, bo jak Ci już pisałam wnika w płytkę paznokcia, także się nie martw. Oczywiście napiszę o tej, którą Ci poleciłam. Myślę, że za kilka dni jak ją jeszcze troszkę wypróbuję to pojawi się recenzja! :)

    Pozdrawiam i w razie pytań pisz śmiało! :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda to ja,a bloga założyłam niedawno jak widzisz jedna recenzja.A wakacje są super dzięki że pytasz a jak tam twoje? Z twoich postów wynika że jakoś tam pogody nie macie :(
    ---------------------
    zrecenzujmy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:) no wlasnie robie nowa notke,wiec jeszcze dzis sie pojawi:D
    Jesli mozesz to wez mi go,bo ja mam do biedrony ladny kawalek a jak jestem to i tak nie moge go nie moge spotkac:(
    I odrazu zacznij sie zastanawiac co chcesz w zamian:)
    Jak wroce z wakacji to sie odrazu umowimy

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczka w ogóle nie działa...

    a i 3 jabłka na tydzień to za mało

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...