...

niedziela, 10 lipca 2011

Krem intensywnie nawilżający Nivea

Dzień Dobry :)
Witam Was w ten duszny[ przynajmniej u mnie] dzień. Wiem, że troszeczkę nie pisałam, ale tak jakoś nie wiedziałam w co ręce włożyć. Ale dziś piszę i mam nadzieję, że post się spodoba :)
--------------


Jak widzicie na załączonym obrazki jest to krem
dla dzieci. Fakt, faktem jestem jeszcze dzieckiem, ale nie już takim małym bobaskiem, jednak ja wciąż uwielbiam ten krem.
Przede wszystkim za jego intensywne nawilżanie suchej skóry. Kiedyś miałam twarz mocno wysuszoną i w niektórych miejscach popękaną od zimowych mrozów. Postanowiłam zaopatrzyć się w jakiś mocno natłuszczony krem, który poradzi sobie raz dwa z moim'problemem'.I tak oto skusiłam się na ów Nivea.
Jedynym minusem jest jego konsystencja, która jest dość płynna i bardzo tłusta, więc na lato raczej się nie nadaje.
Podsumowując;
plusy:
+ zapach
+intensywne nawilżanie
+HIPOALERGICZNY !!
minusy:
-konsystencja
-mocno tłusty


I to chyba na tyle moich wywodów na temat tego kremu. Jestem ciekawa, czy któraś z Was go używała i jak w Waszym przypadku się sprawdził:) Czekam na komentarze.
Ah no i na koniec bardzo dziękuję za oTAGowanie mnie :))

8 komentarzy:

  1. nigdy tam nie byłam ;)
    Ale lakiery
    Safari są raczej ogólnodostępne, warto popatrzeć w tanich drogeriach, lub przychodnikowych stoiskach z kosmetykami :)
    http://kosmetowirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w rossmanie nigdy tego blokera nie bylo naprawde chyba wszystko wykupuja mi ciagle:P








    http://ankowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś pomalowałam właśnie pazurki lakierem safari, nie wiem jaki to numer, ale kolor jest taki malinowo-różowy, matowy bez żadnych drobinek :) Zdecydowanie najładniejszy kolor z tej kolekcji :)
    kiedy uzbiera się 50 obserwatorów mojego bloga to zrobię kolejne rozdanie, w którym będą do zgarnięcia na pewno jakieś Safari ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co swietny pomysl z tym zelem micelarnym.Nie jest drogi a moze okazac sie skuteczny.Mam maselko do ciala z tej firmy i jest bardo fajne.Dziekuje za swietny pomysl:*




    http://ankowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam wczoraj w Douglasie i cena to ok. 130zł za 100ml, ale jest też buteleczka 50ml ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go kiedyś używałam, w zimie. Miałam straaasznie suchą skórę. Używałam tego kremu obficie na noc i troszeczkę na dzień, jako zabezpieczenie i po ok. 1 tygodniu miałam śliczną skórę jak u bobaska ;) W końcu to krem dla bobasków :D
    Jestem zachwycona. Masz świetnego bloga i notki. Ja jestem nową blogerką i chciałam cię zaprosić na mojego
    bloga, gdzie piszę o modzie i kosmetykach. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz pod notką. Zapraszam również
    do dodania mojego bloga do obserwatorów. Ja właśnie to robię!

    PS. Byłabym wdzięczna, gdybyś mogła powiadamiać mnie o nowych notkach na twoim blogu. Chętnie zostawię po sobie komentarz ;)

    WWW.NIEPOPRAWNA-FASHIONISTKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam tego kremu, ale po Twojej pozytywnej ocenie na jego temat może się skuszę. Myślę, że w moim przypadku szczególnie sprawdziłby się właśnie w zimie. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam innego kremu z Nivea :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...