...

wtorek, 9 sierpnia 2011

Kosmetyczka

Hi !
Teraz zabiorę się za normalny pościk :)

źródło: Wyszukiwarka Google

Wielkimi krokami zbliża się 1 września, a co za tym idzie- szkoła[niestety]. Postanowiłam, że już zacznęł po mału myśleć nad spakowaniem "wyprawki" kosmetycznej. Zastanawiam się, co powkładać do kosmetyczki, abym nie musiała dźwigać kilogramów na plecach, ale też aby mieć wszystko pod ręką.

Wstępnie planuję wepchnąć:
Grzebień- zawsze pomocny przy niesfornej fryzurce:)
Krem do rąk- kreda mi je bardzo wysusza
żel Antybakteryjny do rąk Carex- wiadomo, przyda się :)
pomadkę ochronną do ust- zimą zawsze mam takie fuuj xD
błyszczyk- wrazie gdyby :)
chusteczki nawilżająco-odświeżające/ do demakijażu
I.. no cóż. Więcej pomysłów nie mam. Co jeszcze by mi się mogło przydać w szkole ?

Kochane ! Piszcie co Wy macie w swojej szkolnej kosmetyczce :) I proszę, dorzućcie jakieś swoje propozycje co byście włożyły :)

Miłego Dnia :*



12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam chusteczki do higieny intymnej (w czasie okresu)
    grzebień
    pomadkę
    krem matujący
    korektor

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze mam przy sobie delikatny fluid matujący i tusz do rzęs bo po w-f'ie wszystko spływa, a niestety na cerze mam co ukrywać:(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sządze żeby w szkole przydał ci sie błyszczyk i chusteczki do demakijażu...


    też nosze pomadki chronne :P


    w czasie okresu chusteczki do higieny intymnej i oczywiście podpaski xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w swojej mam lusterko, troszkę pudru w malusieńkim słoiczku, grzebień i wazelinę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej znajdują się:

    - chusteczki antybakteryjne
    - pomadka ochronna
    - błyszczyk
    - lusterko
    - grzebień
    - dezodorant :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze mam puder , lusterko , grzebień ,kredke do oczu i błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam prawie to samo :)
    Mam pytanie : Gdzie się wkleja kod HTLM aby był licznik gośći ?

    Zapraszam na mojego bloga (dawniej amolife ) :
    Nowa nazwa strony :


    www.ewcun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki już sobie ustawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ewciakonewcia989 sierpnia 2011 22:24

    ja bym jeszcze wlozyla podreczne male lustereczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam podobną tylko różową:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam :

    -grzebień
    -dezodorant
    -pilniczek
    -pomadkę ochronną
    -pomadkę kolorową
    -chusteczki odświerzające
    -krem
    -wkładki higieniczne
    To tyle :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...