...

niedziela, 25 marca 2012

Dziewuszki moje Kochane :* - Zapowiedź.

Hi !
Znów was opuściłam na chwilkę, ale postaram się niedługo pojawić ;)

Dziś nie będzie żadnego posta w stylu recenzja czy inne takie ;)

Po prostu chciałam Wam powiedzieć, że jakoś na dniach powinnam zamieścić outfita.
Część zdjęć już mam, docprykam jeszcze jak stoję i zrobię zbliżenie na dodatki i będę mogła sklecić pościk.

Jednak niestety, nie wiem kiedy do końca wyrobie się z tymi zdjęciami, bo zaczyna się nowy tydzień a co za tym idzie nowe obowiązki, więc może chwilkę wytchnienia znajdę dopiero we wtorek ( będę musiała poprosić mamę o zwolnienie, nie chcę jechać na 3 lekcje do kina, gdyż jak mniemam w moje życie te lekcje nie wniosą nic nowego;))
A jeśli nie znajde czasu we wtorek to w czwartek już powinnam sobie chwilę zarezerwować na zdjęcia :)

Więc trzymajcie się Cieplutko :*
















A jak Wasza niedziela, też taka optymistyczna i słoneczna ?
U mnie tak o 11 było jeszcze troszeczkę zimno, ale to za sprawą wiaterku :)

Buziaki, Kochane :*

1 komentarz:

  1. W takim razie czekam :)
    A niedziela? Rano było chłodnawo, ale na wieczór zrobiło się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...