...

środa, 4 maja 2011

Oh Giveaway!

Tumblr_lkk7mopljr1qcgk6ro1_400_large
Zapraszam was na kilka rozdań.Od razu mówię są naprawdę świetne.Ah, te dziewczyny się postarały!
1.NA Shpilakowo.blogspot.com .
Nie no "misz masz".
Wybrała najlepsze produkty, które kocham.


2.
U Dorotie.blogspot.com
Marzę zobaczyć czego wart jest LUSH .Niestety nie mam do niego dostępu;)


Jak sami widzicie "dream a dream"
Strasznie "mi posmakował" blog Dorotie,jak ją czytam przechodzi mnie lekki dreszczyk , a to chyba dobrze. Mogłabym się o tym "stanie" ciągle paplać lecz sami zobaczcie , no dobra tylko ja mogę się w ten sposób przejąć kosmetykami ale na prawdę wart jest waszej uwagi.
------
Kolejne osoby znów szaleją
Hexxana! Jakie to urocze,jak wprost "kotek ze szreka" nie można się mu oprzeć;)
Zdaję się ,że mam dziwne podejście do życia dlatego moja reakcja na zobaczenie bloga "Oh my gosh",a gdy spojrzałam na nagrody "Oh jesus".
To tylko jeden z 5 zestawów.

Nagrody warte wzięcia udziału.
Według mnie są Bajeczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...