...

czwartek, 29 grudnia 2011

Tag od Pati :)

Hi !
Czyżby pogoda się psuła ? Zapowiadają mróz i deszcz ze śniegiem , a ja tak nie chcę. Bo już spodobało mi się to grudniowe ciepło :)

Już od pewnego czasu po głowie chodziły mi myśli, żeby stworzyć własnego TAG'a, jednak nie wiedziałam zupełnie jak się do tego zabrać i w co mogłybyście się pobawić. I tak oto wczoraj przyszło olśnienie.

Prezentuję Wam mój TAG:
Myślę, że przyłączycie się do zabawy i mój TAG poleci w świat :)

ZASADY:
1. Wklej banner na swojego bloga!
2. Napisz kto Cię oTAGował
3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom
4.Pokaż na Twoim blogu co w ostatnim czasie
* "złowiłaś" w sklepie ( Ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia ! Mile widziane przybliżone ceny towarów :)

*Okres od jednego tygodnia do trzech tygodni :)


Już teraz TAG'uję
:
somethingtodoff.blogspot.com
kosmeto-look.blogspot.com
bellitkaa.blogspot.com
brunettesheart.blogspot.com
ewciakonewcia98.blogspot.com

Będzie mi bardzo, bardzo miło , jeżeli odpowiecie na ten TAG.

Ps. Piszcie, czy TAG przypadł Wam do gustu


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny TAG ! :)
    Postaram się odpowiedzieć.;)

    Zapraszam na blog :
    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że odpowiem :) Muszę tylko zrobić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag!

    my-teenage-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy TAG.
    postaram się na niego odpowiedzieć. : )

    dodałam do obserwowanych. ;D

    pozdrawiam gorąco!

    http://www.be-beautiiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mam być szczera to wybrałaś... super porę na tag o zakupach :) Obecnie zaczynają bądź już trwają wyprzedaże i większość osób chce coś kupić sobie w niższej cenie :D Ja już byłam na takich zakupach i miałam właśnie napisać o tym posta na moim blogu a tu taka niespodzianka :* Ja już się biorę za pisanie i bardzo dziękuję za oTAGowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mógłby mnie ktoś oTAGować?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam Twój komentarz pod postem, bo mi się wyświetlił, ale tylko na mailu, a na blogu nie, nie wiem czemu :( A ja idę na bal w tym roku. Orkiestra, te sprawy, muszę wyglądać szałowo :) Zaraz będę wybierać lakier do paznokci, bo mam z czego jak widać ;) A Ty gdzie będziesz witać Nowy Rok?

    OdpowiedzUsuń

Każdy może wyrazić swoja opinię ;*
Ale obrazliwych lepiej nie pisz...